poniedziałek, 23 grudnia 2013

Winter outfit.

 

Witajcie :) Z góry przepraszam za zdjęcia w domu... Niestety rozchorowałam się i wolę nie wychodzić teraz na zewnątrz, święta za pasem a więc trzeba się kurować... ale chciałam już wam pokazać moje ostatnie zakupki :)

 

Moją miłością od pierwszego wejrzenia stała się ciepła, zimowa kurtka - parka w kolorze piaskowym/brązowym. Jest ciepła, ale na dużych mrozach może w niej być już troszkę zimno. Bardzo spodobał mi się jej fason, ładnie podkreśla talię a i długość jest odpowiednia. Jej dodatki w ciemnym brązie również bardzo mi się spodobały.



  
Do niej wyszukałam ocieplane botki w podobnym kolorze. Są bardzo wygodne i ciepłe. Kupiłam je za jedyne 49,99 :)


  Całość dopełniam szaliczkiem z Greenpointa, uważam, że właśnie takie dodatki mają świetne :) oraz rękawiczkami w tym samym kolorze, które kupiłam sobie w Primarku, kiedy jeszcze byłam w Anglii.





 Co jak co, moimi ulubionymi zimowymi kolorami są brązy i beże :)

16 komentarzy:

  1. świetna ta kurtka! co powiesz na wspólne obserwowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka i rękawiczki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kurtka :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Loving your boots girl! Thanks for stopping by my blog.

    Louisa
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka ;)

    Obserwuję i będę zaglądać częściej.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, oraz do obserwowania jeśli Ci się spodoba :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty.:)
    wesołych świąt.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowiej :) obserwuję, śliczna stylizacja ♥
    wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. wesołych świąt :)
    śliczne butki

    OdpowiedzUsuń
  9. genialna kurtka:)
    zostaje na dłużej:) wpadnij do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zimowy zestaw :>
    Obserwuję, miło by było gdybyś się odwdzięczyła :3
    Wesołych świąt, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny komin i kurtałka ; * Obserwuję < 3 Zapraszam do siebie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; *

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw !
    Obserwuję :)
    carolajnstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, na pewno zajrzę też do Ciebie! :)
Leave a comment, I will visit your blog as well :)